Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Čedomir Jovanović: I Srbija odgovorna za trgovinu organima

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 21 decembar 2010 04:35
Blagoje Jovović
Bogami, mislio sam da me nijedna izjava ovog nalickanog gospodčića ne može iznenaditi, ali ipak me je demoantovao.

Kakva drskost. Kakav bezobrazluk. Dok je država pokušavala da se obračuna sa OVK teroristima, Čeda je obijao pragova stranih ambasada i lupao u šerpe i lonce po Beogradu. I lajao na sav glas o represiji državnih organa na Kosovu.

Ako je od i Čede, mnogo je.
Preporuke:
0
0
2 utorak, 21 decembar 2010 04:43
Misko Plavi
Pa ovaj stvarno nema mere??!! Pripala mi je muka kad sam ovo procitao...
Preporuke:
0
0
3 utorak, 21 decembar 2010 05:43
Dragan
Ovaj gospodin trebao je da se neoglašava s obzirom da je saučesnik napada na Srbiju 1999 godine. Uz njegovu pomoć i pomoć domaćih izdajnika koji su prizivali NATO bombardovanje ,dozvoljeno šiptarskim teroristima da slobodno i nekažnjeno vršljaju KiM i da prave nekažnjene zločine.Prvi su oni trebali da stanu pred sud časti za veleizdaju zemlje i da oni odgovaraju za sve zločine koji su posle bombardovanja napravljeni na KiM.Nedavno ovaj gos.pozivao je Srbe sa KiM da izađu na izbore i formraju vladu sa Tačijem koji je napravio stravične zločine nad srpskim življem na KiM.
Preporuke:
0
0
4 utorak, 21 decembar 2010 06:28
zvezda
Sta treba da brine srpska vlast kako ce da pregovara o Kosovu, ima samo da sledi naredjenja i procita vec sto je napisano, znas ti to Cedo vrlo dobro.
Preporuke:
0
0
5 utorak, 21 decembar 2010 08:19
racel
Pa,Cedomire Jovanovicu,bas zbog takvih kao sto si ti, nije Srbija mogla da sacuva ni narod ni teritoriju.Pa kako,kada su domaci izdajnici toliko nakoceni,toliko su gramzivi, da za njih nista,izuzev njihove zadnjice, nije vazno.Takvih kao sto si ti, bilo je mnogo na vlasti, kao sto ih ima i sada,pogledajte te tkz nevladine organizacije, sve sljam do sljama i samo su oni na i u medijima.Sram te bilo, samo jednu praznu recenicu si dao o strahotama sa srpskim organima, a citavu paljbu si osuo na Srbe.Vidis koliko ste vi izdajnici i placenici jaki, svaka rec vasa se odmah prenosi, a ovaj moj komentar ce ili biti bitno skracen,ili nece da izadje.Pa kako onda da se borimo,kako ovaj narod da sazna nesto,kada vlada totalni mrak i diktatura ovih na vlasti.A oni su iz tvojih redova,svi zadrigli od ugodnog zivota.Eto, Pajtic radi sta hoce,odcepluje Vojvodinu, a ti si sada na vlasti, eto,uradi ti sada nesto, zastiti i narod i Srbiju.Ima ona izreka:hic rodos hic salto.
Preporuke:
0
0
6 utorak, 21 decembar 2010 09:49
Dragoslav
Iz ovog izlaganja jako dobro se vidi na koji način bi da vlada Čeda. Bio je on u vlasti pa je pokazao šta zna.
Preporuke:
0
0
7 utorak, 21 decembar 2010 10:16
thinking maize
Je li ljudi, a da se u Krivični zakonik vrati KAŽNjIVOST (ne)dela VELEIZDAJE?! Ne moramo da streljamo, ali..., jel se sećate završetka Lazarevićeve pripovetke "Prvi put sa ocem na jutrenje"? Znate ono, glavni junak sa ocem, bećarom-pokajnikom, odlazi na JUTRENjE! Lepa scena?! Eee, nije TU KRAJ! Dalje ide mala priča o sudbini nekog lika, koji je ZAVEO "LEPIM" PRIČAMA i OPELjEŠIO oca junaka! Sam Lazarević završava tu svoju pripovetku sa: "Eno ga, TUCA KAMEN!" Pa sada, NIJE BAŠ za Evropski sud za ljudska prava, ali ni Čeda Jovanović se NE PONAŠA kao uzorni GRAĐANIN R Srbije! Pa kad se ne ponaša KAKO TREBA, red bi bilo DA MU SE TO I POKAŽE, odgovarajućom PEDAGOŠKO-VASPITNOM MEROM! Ja toliko!
Preporuke:
0
0
8 utorak, 21 decembar 2010 10:36
Kad je dosta?
Vuče Brankoviću, nabija ti komplekse! ''Neće Boris pobediti sa onim što je legitimisao Tačija odmah. Ja ću otići korak dalje, reći ću da su Srbi krivi za ovo! Blago Tomi, njemu su dali da sad ćuti da bi ličio na opoziciju!'' misli jednog dramaturga u pokušaju.
Preporuke:
0
0
9 utorak, 21 decembar 2010 11:24
Miloje
Nema kraja glupostima Čedomira Jovanovića. Bespredmetna je i besmislena svaka diskusija sa „njgovim“ mišljenjem, jer tu nema ni istine ni logike.
Č. Jovanović zna da je moćna Amerika podržavala terorističku organizaciju „OVK“ i kategorično pretila Srbiji i vlastima Srbije da će napasti Srbiju ako protiv njihovih partnera „OVK“ upotrebi „prekomernu silu“, što, prevedeno, znači ako uopšte upotrebi silu protiv „OVK“, da bi ih uništila. Srbija je mogla da pobriše „OVK“. Znala je i gde su im baze, i sa čime raspolažu, ali je Damaklov mač Amerike vitlao iznad Srbije. To znaju svi, a zna i Č. Jovanović. Uostalom, Amerika je bombardovala Srbiju kada je Srbija, i sa velikim uzdržavanjem, u konačnom bilansu porazila „OVK“. Osim toga, najveći broj Srba, kojima su izvađeni organi, američki „borci OVK“ su uhvatili posle povlačenja Vojske SRJ, kada je na KiM bilo nekoliko desetina hiljada američkih NATO vojnika. Šta će za ovo da „smisli“ mudri Čeda i još mudrije mu gazde????
I da nije tako, kako navedoh prethodno, tvrdnja Č. Jovanovića o „odgovornosti Srbije što nije zaštitila svoje građane na Kosovu i Metohiji“ je licemerna, cinična i APSURDNA.
Po Jovanovićevoj „logici“ vlast Češke je odgovorna što nije mogla zaustaviti moćnu Hitlerovu vojnu mašineriju da okupira Čehoslovačku, ili vlast Francuske je odgovorna što nije zaustavila Hitlerovu vojsku na granici da ne ulaze u Francusku.
Glupostima Č. Jovanovića nema kraja sve dok propagira američku „teoriju“ i praksu, jer Amerika je još uvek moćna, bar na ovome prostoru, gde se sa vojnim bazama ukotvila. Amerika moćna, a Srbi razoružani, razvlašćeni, porobljeni i svezani.
Preporuke:
0
0
10 utorak, 21 decembar 2010 11:32
Velja
Po ovom nesrećnom Čedi, izgleda da ne postoji ni jedno zlo na kugli zemaljskoj za koje on neće pokušati da optuži Srbiju.
...ma kad bolje razmislim i jesmo krivi mi. Osobe kao ova i slične njoj u nekoj normalnoj zemlji, kada bi samo jednom rekle javno to što ove govore svakodnevno već deceniju, bi možda omrknule, ali ne i osvanule.
Preporuke:
0
0
11 utorak, 21 decembar 2010 11:39
Milos Stankovic
Kakav bezobrazluk ovog polupismenog politicara. On je verovatno najmalignija pojava u srpskoj politici od obnove srpske drzavnosti, rame uz rame sa Latinkom Perovic.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 21 decembar 2010 11:39
Velimir
Ne,ne komentarisem ono sto je ovaj,kako da ga nazovem neznam,vec se samo cudim srpskom narodu da tolerise njegovo pojavljivanje u javnosti.Jadan je narod koji tolerise ovakve ljude u svojoj sredini.
Preporuke:
0
0
13 utorak, 21 decembar 2010 11:46
@@
Slažem se da treba istražiti i procesuirati odgovorne u ovoj zemlji, mada sumnjam da će SAMI SEBE optužiti i osuditi za UDRUŽENI ZLOČINAČKI PODUHVAT
Preporuke:
0
0
14 utorak, 21 decembar 2010 11:50
aleksandar
Ako je neko sumnjao, neka se opusti. Sada je sve jasno.
Objasnio Čeda.
Dakle, Srbija je kriva.
Preporuke:
0
0
15 utorak, 21 decembar 2010 11:52
gavrilo
eureka! evo nama filosofa koji nam objasni da je i država Srbija KRIVA! pitam se kolika je KRIVICA ovih koji vladaju srbijom, a on je premijer u sjenci,jer ne brane Srbiju onako kako bi po USTAVU trebalo da je brane! ili je to razlog da se USTAV promjeni ?
Preporuke:
0
0
16 utorak, 21 decembar 2010 11:57
filozofi koji vade organe
svi,svi,svi koji su ucestvovali,radili i pomagali razbijanje jugoslavije,a to je znacilo unistavanje ugleda srbije i ubistvo svih gradjana srbije vec 20 godina,svi su nagradjeni,placeni,unapredjeni i proglaseni za'evropsku vrednost'!kako ovi u samoj srbiji tako i sav'civilizovani'svet.medjutim,mi koji smo ubijeni jedini jos znamo sta je kultura jer smo rodjeni i rasli u kulturi i kultura je nasa istorija.ostali,koji su pristali da zbog svojih sitnih,drzavnih,administrativnih,lokalnih moci ubijaju,vade organe,preprodaju sve eticke i estetske vrednote,da njima trgujukao sto uporno trguju nasim zivotima kao robljem,ti su najgori varvari i rusioci svih kulturnih i civilizacijskih vrednosti.ubijajuci nas na najsvirepiji nacin potvrdjuju svoj rasisticki i fasisticki kapacitet i afinitet.cela srbija je zuta kuca.

spisak imena i prezimena je skoro pa beskonačan i domacih i stranih,i anonimanih i visoko drustveno i statusno pozicioniranih,tu je i intelektualna i umetnicka elita,domaća i svetska,sve su to ljudi kulture!!!!!! koja se svesrdno zalagala za sankcije,bombe,ubistva,širenje bolesti i ekološku katastrofu,i tako nam vadila organ po organ,unapred ubijajući nadu u kulturu i obrazovanje a unazad ubijajući veru u kulturu i civilizaciju,u humanost i refleksiju'najobrazovanijih',setite sejednog od mnogih čalanaka'NATO,LEVA RUKA BOGA'(žižek),susan sontag...poznati filozofi novopragmatizma,novorasizma i nove eugenike,setite se tih logoteta-pajaca-robova-službenika-tehnokrata imperije....strašno je i ne vidimo načina da se spere krv sa njihovih ruku i reči koje su na prostoru srbije u kojoj ne žive samo srbi-podigli i sproveli logor smrti i dalje ga podižu i neguju time što i dalje zataškavaju zločine koje i danas,sa božanskih visina odobravaju.ko će,sada,unazad,red po red,organ po organ,rekonstruisati,fukoovski,kako je sve počelo i zašto se sve raspalo.... u tela bez organa
Preporuke:
0
0
17 utorak, 21 decembar 2010 12:24
Sve se to zna i...
U toku je ponovljena kampanja za otvaranje starih dosijea - saradnika UDBE i drugih koji su opanjkavali sve oko sebe, treba to dovesti do kraja, ali otvarati i dosijea iz novijeg perioda, iz perioda krvavog razbijanja zemlje i "tranzicije" u pravcu demokratizacije i privatizacije pracenih korupcijom i demagogijom - pa sve do dana danasnjeg, pa da se vidimo kakvi smo! Ma da - sve se to zna i bez toga..
Preporuke:
0
0
18 utorak, 21 decembar 2010 12:40
Miloje
Slažem se sa „Velimirovom“ (Velimir) konstatacijom, u kojoj, misleći na Čedomira Jovanovića, tvrdi da je „Jadan (je) narod koji tolerise ovakve ljude u svojoj sredini“.
Suštinsko je pitanje kako je nrod doveden u stanje da „toleriše ovakve ljude“???
Sve aktivnosti moćnih država Zapada, koje po antisrbizmu predvode Amerika (USA) i V. Britanija, imale su za cilj da Srbiju i Srbe dovedu baš u ovakvo stanje. I sankcije, i bombardovanja, i nametnuti ratovi Srbima, i „plišana (pišana i popišana) revolucija“, i privatizacija, i „demokratski“ izbori, i sva „pomoć“ u formiranju i aktiviranju „specijalnih sudova“ i „specijalnih tužilaštava“ , gde su dominirajući ANTISRBI, i sve aktivnosti „izaslanika“ i ambasadora tih država doprinele su ovakvom stanju da su Srbi porobljeni i lancima svezani.
„Specijalni sudovi“ i „specijalna tužilaštva“ pokazala su se kao „filijale“ antisrpskog Haškog tribunala, i služila su i služe isključivo u progonu i zatvaranju Srba – najviše srpskih patriota. Nisu ovi sudovi u funkciji borbe protiv kriminala i korupcije, koji su takođe nikli na „pomoći“ nabrojanih država, nego u funkciji protiv svake srpske svesti, protiv svake svesti o postojanju srpskog patriotizma.
Oni Srbi, koji bi bili u stanju da „ne tolerišu“ ponašanja, čiji je samo jedan protagonista dotični Čedomir Jovanović, nalaze se u zatvorima po odlukama „Specijalnog suda“ ili su na ovaj ili onaj način uklonjeni sa scene, ili su na ovaj ili onaj način uništeni.Itd, itd.
Preporuke:
0
0
19 utorak, 21 decembar 2010 14:13
monarhista
Izjave ovakvih, neću da kažem ljudi, jer to nisu ljudi, treba potpuno ignorisati. I uopšte, ja sledbenike OVOGA ne smatram razumnim bićima. Ljudi koji podržavaju sve ono što može da uništi postojanje sopstvenog naroda i nisu ljudi! Ne mogu da nađem dovoljno pristojan izraz da bih mogao da ih opišem.

A Čeda...Hehe...Neka ga neka! Dizaće on buku još malo, zato i ne treba obraćati pažnju na njega. Eto, i njegov veliki prijatelj iz Amerike Vilijam Mongomeri mu već sprema ''zahvalnicu'' i to sa ovom pričom oko njegove odgovornosti za ubistvo Zorana Đinđića. Polako, polako, doćiće dan kad ni američki ambasador, a ni svi Amerikanci ni svo ono obezbeđenje neće moći da ga sačuva. Ni njega, ni njegove istomišljenike.
Preporuke:
0
0
20 utorak, 21 decembar 2010 16:35
Goran_Zemun
Čeda ponovo pere svoje prljave ručice.
Sa Čedom, licemerje dobija nov kvalitet, odnosno prelazi u bizarnost.
Mada, krivica je više do nas, nego do njega.
Preporuke:
0
0
21 utorak, 21 decembar 2010 18:52
dragana
Mislila sam da ovo nikada necu uraditi, pokusacu da parafraziram druga Lenjina: Nas nece uništiti neprijatelj, nas će uništiti BITANGE iz sopstvenih redova, dakle strašno!
Preporuke:
0
0
22 sreda, 22 decembar 2010 02:09
Senka
E, znala sam da ce ovaj opet naci neku srpsku krivicu cak i u onome gdje su ocigledno Srbi zrtve.I sto ga niko nije podsjetio na cinjenicu da je Srbija bila bombardovana zato sto je pokusavala zastiti Srbe.
Ko njega kao politicara uopste podrzava? Kako moze postojati u bilo kojem politickom sistemu politicar bez podrske? Ja vjerujem da Cedomira Jovanovica ne podrzava vise ni njegova vlastita rodbina.Kakav je to politicki cirkus?
Preporuke:
0
0
23 sreda, 22 decembar 2010 05:19
darko
ne znam zasto se bilo ko iznenadio sa ovom izjavom, covek bi za novac i moc i majku rodjenu prodao, on samo prica sta mu se kaze.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner